Постпразничната транзиција во работниот ритам е вистински предизвик. Ако правилно испланирате, можете да си го олесните процесот на адаптација. Во следниот текст, ги истакнуваме најважните совети што ќе ви помогнат да се вратите со енергија и ефикасно да ги извршувате задачите после празници:
1. Земете слободен ден или два пред да се вратите на работа. Ова ќе ве регенерира и ќе ве подготви за престојните обврски.
2. Направете листа со задачи и поставете приоритети. Ова ќе ви помогне да го избегнете чувството на преоптовареност.
3. Делегирајте ги итните задачи. Доколку имате итни задачи, делегирајте еден мал дел од нив на колегите. Ова ќе ја зголеми довербата и ќе ја подобри врската со тимот.
4. Организирајте се. Останете организирани со потребните ресурси за почеток. Проверете е-пошта и информирајте се за промените во канцелариските поставки на ваша иницијатива.
5. Проверете го работниот календар за следните распореди и рокови. Имајте увид во наредните три дена.
6. Започнете полека . Почнете со помали задачи и постепено движете се кон поголеми. На овој начин го избегнувате преостанатиот стрес.
Вака подготвени со фокус на постепена адаптација, делегирање и организација, ќе имаме подобра основа за успешна реинтеграција во работната средина. By the way – Јануари е. Имаме уште празници за славење и слободни работни денови!