Насилството во училиштата – Предмет на сериозно размислување

Насилството во училиштата како резултат на современите социоекономски динамики

Насилството во училиштата кај децата стануваат предмет на сериозно размислување во денешното општество. Психотерапевтот д-р Билјана Ќулавиќ нуди важни впечатоци и размислувања на оваа проблематична состојба.

Анализата на д-р Ќулавиќ разоткрива дека децата со депресија не ја изразуваат својата неволјна состојба како возрасните. Тие обично реагираат агресивно.

Ова може да биде резултат на недоволно внимание и разбирање од страна на родителите, кои поради финансиски притисоци често се принудени да работат на повеќе од едно место.

Со големи ангажмани во работата, родителите не се достапни за децата како што би требало. Тоа резултира со намалување на родителската функција и отсуство на резон на родителите да препознаат проблем  кај нивните деца. Оваа ситуација ја слабее врската помеѓу родителите и децата. Исто така влијае и на моќта на образованието.

Отпорот на родителите кон предлозите и советите од наставниот кадар допринесува уште повеќе до зголемување на овој проблем. Се случува родителите да го одбијат и да не го прифатат фактот дека нивното дете има проблем , што ги остава наставниците и професорите „пред свршен чин“ или поинаку без соодветни механизми за справување со проблемот.

Интересен пример што го наведува д-р Ќулавиќ е случајот на училиште каде едно момче тероризира други ученици, а родителите решаваат радикално да го избегнуваат насилството така што не го праќаат своето дете на училиште. Ова илустрира колку е важно соработувањето помеѓу родителите и училиштата за успешно справување со предизвиците на насилството во училиштата.

„Sum of sums“, анализата на д-р Билјана Ќулавиќ ја истакнува неопходноста за појачани напори за подобрување на комуникацијата и заедницата како целина за да се справиме со овој сериозен проблем . И секако да создадеме посветена и безбедна воспитно-образовна околина за нашите деца.