Француската модна куќа Луј Витон, сега ја претставува својата нова чанта-инспирирана од сендвич-чанта. Имаше нешто слично:чантата Balenciaga, во сина боја и идентична на торбата за пазарење што ја добивате во Икеа. Само материјалот не беше од пластика, туку од кожа. Разликата е очигледна исто колу што е очигледна и цената! Наместо 60ет центи, другата чинеше околу 2000 евра?! Е, кожа си е кожа. Не е исто што и пластика!
Реакциите што доаѓаат како разулавени се конфронтираат меѓусебно. Идејата на Фарел Вилијамс, креативниот директор на Луј Витон, сакаше само да ја направи класичната сендвич торба, модерна.
Сега, доколку сакате да го извадите паричникот од оваа ексклузивна портокалова текстура и син патент, прво ќе морате да извадите 3000 евра од истиот, а дури потоа, бидете екстра модерни.
Модата секогаш изненадува!